mandag den 12. august 2013

Another Not So Mini Mini Album


When it comes to Arts and Crafts these days, it's scrapbooking and Project Life that has been taking up most of my spare time. This is one of the things I made earlier. I wanted to share it before I put all my photos into it.

I wanted to make a travel album for this summer. It's a paper bag mini album. I used the Idea-ology Destinations Stash from Tim Holz and I used up all most the entire stack of papers. The album holds at least 150 photos. I'm really pleased with the result allthough I think I might have to change the binding rings into some larger ones.

Når det kommer til hobbies i disse dage, så er det scrapbooking og Project Life, der har taget det meste af min tid. Denne her er en af de ting jeg har lavet for lidt tid siden. jeg tænkte, at jeg ville dele den inden jeg smider alle mine fotos ind i den.

jeg ønskede at lave et rejse album her i sommer. Det er en paper bag mini. Jeg brugte Idea-ology Destinations Stash fra Tim Holz. Og jeg brugte næsten rup og stup. Jeg er selv ret godt tilfreds med resultatet om end jeg nok kommer til at skifte ringene ud med nogle større.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar